Mysig lördag

Hejsan! 
Hoppas att ni haft en fin och bra lördag, det har jag haft. Vi har haft en mysig lördag med min mamma och syster. Först var vi på en möbel outlet men hittade tyvärr inget, sedan blev det en tur till Dollarstore och där hittar man alltid något (jag ÄLSKAR såna budget butiker)
 
Sen åkte vi till Väla för en fika och min syster skulle köpa lampor, och det blev en snabbis inom Ikea för jag skulle ha en mobil till Vile som dem har på hans bvc och han älskar den, han blir lika faschinerad varje gång vi är där så han fick en att ha här hemma också. Mobilen är hur enkel som helst och kostar bara 59 kr, så det behöver inte vara de dyra och avancerade sakerna som bebisar uppskattar mest. Små färgglada insekter hängandes från ett löv går aldeles utmärkt.
 
Jag tycker om sånahär mysiga dagar där man bara kör runder till de ställen som faller en in.